Sunday, June 26, 2011

Akademi Fantasi

Gara-gara Akademi Fantasia Final 2011 baru ini, ada satu kes yang aku akan buat-buat lupa.

Kebiasaanya, AF berlansung pada hari Sabtu dan mungkin kerana Astro berfikir di luar kotak untuk kali ini diadakan Konsert akhir pada hari Ahad.

Walaubagaimana pun, seminggu sebelum itu aku telah berjanji untuk satu perlawanan futsal pada hari AHAD pukul 9 malam dan rakan-rakan lain telah menyatakan 'setuju' untuk jemputan aku itu.

Bila berdepan keadaan yang meminta aku untuk membuat penilaian, kebiasaanya aku akan berfikir secara sederhana.

Sehari sebelum hari Sabtu iaitu hari Jumaat aku pun menghantar mesej untuk lagi 5 rakan yang lain dan mesej itu berbunyi :

''Maaf kawan-kawan, team lawan cirit birit.Cancel!''

Settle! Keh keh keh keh.

1 comment:

Anonymous said...

hahahhaa