Tuesday, May 3, 2011

Tak Sabar Sabar

Serius rasa tak sabar, tak sabar aku nak update blog! Sebulan rasanya aku tak berdepan dengan laptop ini. Sampai je rumah dari pemergian aku bertraning di Bangi aku bergegas google ''Borak Sempoi'. Cuti 3 hari akan tidak aku sia-sia kan. Aku sign in, Alhamdulillah masih ingat dan tidak ke laut. Time sedap-sedap menaip sakit perut.Aku tahan. Betapa rindunya aku ke blog ni. Di satu tahap sakit perut berada di hujung hujung tapi aku simpan. Rindunya aku ke blog ini. Ibu Salmah pun pelik melihat keadaan anaknya yang gila taksub dengan laptopnya.

Belum sempat aku nak mencoret-coret idea-idea dan pengalaman yang mencurah-curah, aku terpikir. Tangan kanan di dahi sambil kaki di posisi bersila. Ada ke yang baca?Aku sanggup tahan berak, sibuk bertraning masih terbayang-bayang 'Borak Sempoi'. Ada ke yang setia dengan 'Borak Sempoi'? 3 followers? Gamaknya bila nak sampai 3000 followers? Agak-agak boleh carry forward @ h/b lagi ke atau kita akhiri dengan b/b?

Sampai di sini. Jumpa lagi di setahun yang akan datang.

2 comments:

haha said...

saya pengikut setia awak.

Anonymous said...

even saya x jadi follower... tp, saya selalu baca blog ni... :) its funny...